Mükemmel E-Ticaret çözümleri için mutlaka bizi arayınız

Destek Tel: 0.212 416 0 644 - 558 94 50 - 0.532 541 93 77
Alışveriş Sepetim

Sepetiniz Boş...

Üye Girişi
Email :
Şifre :
   
Üye Ol | Şifremi Unuttum
E-Ticaret Bilgi Portalı
E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri
E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın. E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın.
E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri
E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları
E-Ticaret`te büyüme sürüyor E-Ticaret`te büyüme sürüyor
E-Ticaret Hızla Gelişiyor E-Ticaret Hızla Gelişiyor
E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları
E-ticaret girişimcilerine ipuçları E-ticaret girişimcilerine ipuçları
E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi
E-Ticaret te yeni düzenleme E-Ticaret te yeni düzenleme
Yeniliklerden Haberdar Olun
Ad Soyad :
Email :
Şehir :
Güvenlik Kodu :
Kodunu Girin :
 
E-Ticaret Bilgi Portalı

E-Ticaret Sitesi Nasıl Açılır?

30 Mart 2011 Çarşamba 17:03
Öncelikle bir e-pazar yeri ile anlaşarak, dükkan kiralamalı ya da kendi e-ticaret paketinizi almalısınız. Şirketiniz vergi mükellefi olmalı ve sattığı ürünler için fatura kesebilmeli

Sattığınız ürünler kanuna ve ahlaka uygun olmalı. Tüketici Kanununa uygun davranmalısınız. Kredi kartı ile satış için bankanızdan Sanal POS edinmelisiniz. Kredi kartı güvenliği için SSL sertifikanız olmalı (Bu konuda e-ticaret sisteminizi edindiğiniz yer size yardımcı olacaktır.). Açacağınız e- mağazada ise temel olarak şunlar bulunmalı: Ürünlerinize ait bilgiler (resimleri, fiyatları, özellikleri), müşteri destek bilgileri (sıkça sorulan sorular, ürün şikayeti iletme, müşteri anketleri), varsa, promosyon bilgileri vb.

E-Mağazada Nasıl Kar Edersiniz?
Tüm bu aşamaları geçip mağazanızı açmaya hazırsanız, sıra geldi satış yapmaya. Eğer mağazanızın çok kar etmesini istiyorsanız, şunlara dikkat etmenizde fayda var: İlgi çekici olmalı, e- mağazanızı diğerlerinden farklılaştırmalısınız. İyi bir ürün ve satış stratejisi izlemelisiniz. Özellikli ürünlerinizi, kolayca bulunabilecek kategorilere bölerek ön plana çıkartmalısınız. Vitrininize koyacağınız ürünlerin fotoğraflan kaliteli ama az hacimli olmalı, Çünkü, yüksek çözünürlükteki resimler potansiyel alıcılarınızın bilgisayarında görülemeyebilir. Mağazanız, kolay gezilebilir olmalı. Gezmek isteyenlerin önüne, "sitenize kayıt olma zorunluluğu", uzun ve bıktırıcı boşluklarla dolu bilgi formları vb. çıkartmayın.

Verdiğiniz servisleri ön plana çıkartın. Alınan ürünleri hızlı teslim etmek ve bunu vurgulayarak söylemek müşteriler üzerinde iyi etki bırakır. Bir e-posta yazışma adresi bağlantısını mutlaka ana sayfanıza (dükkanınızın girişine/vitrinine) koyun. Bu yolla, söz gelimi, ziyaretçilerin, ürünleriniz hakkındaki fikirlerini sorabilirsiniz. Ana sayfanızda "favori ürünlerinizi öne çıkararak" hızlı alışverişi yüreklendirin. Müşterilerinize detaylı arama opsiyonları ile aradıklarına hızlı ulaşmalarını sağlayın. Özel günlerde indirimler ve promosyonlar verin.

Sitenizi arama motorlarına kaydettirin. Arama motorları, web sayfalarını içlerinde kullanılan kelimelere göre indeksliyor. O yüzden, anahtar kelimeleri dikkatli seçmek, arama yapan müşterilerin e-mağazanızı bulmalarını kolaylaştırır. Ayrıca, sattığınız ürünleri, şirket adı gibi belirten kelimeleri metin içinde de belli aralıklarla kullanın. Fiyatların mümkün olduğu kadar ucuz olmasına dikkat edin. Çünkü internet üzerinden alışveriş yapan müşterileriniz bu kanalı hızlı ve ucuz olduğu için tercih ediyor. Web maliyetlerini düşüren bir kanal olduğu için, ürünlerinizi, piyasadan daha ucuza satıp aynı kan elde edebilirsiniz. Sergilediğiniz ürünleri, tıpkı bir mağazanın vitrinini yenilemesi gibi düzenli olarak yenileyin. Sitenize gelen bir ziyaretçi, bir kaç gün öncesine göre farklılıklar bulursa, sizi daha yakından takip etmeye başlayacaktır.

E- mağazanızın ismini, web adresini yazışmalarınızda, kartvizitinizde kullanarak tanıtımını yapabilirsiniz. Yaptığınız satışlar sonrasında kargo paketinin üzerine, mağazanızın tanıtıcı (URL, logo vb.) etiket kullanabilirsiniz.

Kaynak: KobiFinans Dergisi 15’inci sayı

 

Bu haber 4936 kez okundu.