Mükemmel E-Ticaret çözümleri için mutlaka bizi arayınız

Destek Tel: 0.212 416 0 644 - 558 94 50 - 0.532 541 93 77
Alışveriş Sepetim

Sepetiniz Boş...

Üye Girişi
Email :
Şifre :
   
Üye Ol | Şifremi Unuttum
E-Ticaret Bilgi Portalı
E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri
E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın. E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın.
E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri
E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları
E-Ticaret`te büyüme sürüyor E-Ticaret`te büyüme sürüyor
E-Ticaret Hızla Gelişiyor E-Ticaret Hızla Gelişiyor
E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları
E-ticaret girişimcilerine ipuçları E-ticaret girişimcilerine ipuçları
E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi
E-Ticaret te yeni düzenleme E-Ticaret te yeni düzenleme
Yeniliklerden Haberdar Olun
Ad Soyad :
Email :
Şehir :
Güvenlik Kodu :
Kodunu Girin :
 
E-Ticaret Bilgi Portalı

Elektronik Ticaret - e-ticaret`in payı hızla artacak

27 Temmuz 2011 Çarşamba 11:10
Dünya genelinde hızla artan e-ticaret Türkiye`de de gelişiyor. e-ticaret`in bu yıl yüzde 50`ye varan oranda artış göstermesi bekleniyor.

Gartner’ın yaptığı bir araştırmaya göre, 2015`e kadar şirket gelirlerinin yüzde 50`sinin online satışlar, sosyal medya ve mobil uygulamalardan elde edilmesi bekleniyor.

Bu araştırmayı değerlendiren Inveon Software Solutions Yönetici Ortağı Yomi Kastro, 35 milyon internet kullanıcısıyla Avrupa’nın bu anlamda en büyük 5’inci ülkesinin Türkiye olduğuna dikkat çekti.

Kastro, "Türkiye, 2010’da 15.2 milyar TL’ye ulaşan ve 2011’de %40-50 arasında bir büyüme yaşaması beklenen e-ticaret hacmiyle büyük bir pazar potansiyeli taşıyor. Dolayısıyla e-ticaret, geleneksel yöntemler ve mevcut pazarlarda doyuma ulaşmış büyük şirketlerin kârlılığını ve büyümeleri artırmalarını sağlayacak yegane alan olma özelliğine sahip.”

TÜİK’in açıkladığı “2010 Bilişim Teknolojisi Kullanım Araştırması`na göre Türkiye`de internet’e erişim imkanı olan hane oranı yüzde 41.6`ya yükseldi. Bu kullancıların yüzde 15`i de online alışveriş yapıyor. Özellikle son çıkan yasa ile 3D Secure kullanımının zorunlu hale gelmesi ve kredi kartı ile güvenli hale gelmesi, e-ticaretin yükselmesindeki en önemli faktörlerden biri olarak gösteriliyor.

Türkiye`de e-ticarete yatırım yapmak uygun koşulların olduğunu söyleyen Kastro, bu nedenle 2011’de büyük perakende mağazalarının online satış ve e-ticarete yöneleceklerini ve e-ticarette dikeye kaymalar görüleceğini tahmin ettiklerini belirtti.

Bu haber 4082 kez okundu.