Mükemmel E-Ticaret çözümleri için mutlaka bizi arayınız

Destek Tel: 0.212 416 0 644 - 558 94 50 - 0.532 541 93 77
Alışveriş Sepetim

Sepetiniz Boş...

Üye Girişi
Email :
Şifre :
   
Üye Ol | Şifremi Unuttum
E-Ticaret Bilgi Portalı
E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri
E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın. E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın.
E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri
E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları
E-Ticaret`te büyüme sürüyor E-Ticaret`te büyüme sürüyor
E-Ticaret Hızla Gelişiyor E-Ticaret Hızla Gelişiyor
E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları
E-ticaret girişimcilerine ipuçları E-ticaret girişimcilerine ipuçları
E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi
E-Ticaret te yeni düzenleme E-Ticaret te yeni düzenleme
Yeniliklerden Haberdar Olun
Ad Soyad :
Email :
Şehir :
Güvenlik Kodu :
Kodunu Girin :
 
E-Ticaret Bilgi Portalı

Türk e ticaret sektöründe en önemli unsurlar.

27 Temmuz 2011 Çarşamba 11:05
Türk e-ticaret sektörünün liderleri karlı ve sürdürülebilir bir e ticaret iş modelinin sırlarını ETID`in ev sahipiğini yaptığı ve PayPal`ın sponsor olduğu etkinlikte paylaştı.

Çarşamba günü, özel alışveriş, teknoloji ve perakende sektöründen lider e ticaret şirketlerinin üst düzey yöneticileri Istanbul The Seed’de “ E Ticaret ve E Ticaret Girişimciliğinde Başarının Sıları “ seminerinde bir araya geldiler. PayPal sponsorluğunda gerçekleşen ve ETID’in ev sahipliğini yaptığı etkinlikte sahibinden.com, gittigidiyor.com, Markafoni, Limango, Trendyol, Teknosa, Hizlial.com, ereyon.com.tr gibi önde gelen e ticaret şirketleri sektörden yaklaşık 200 katılımcı ile sektörün sorunlarını tartıştılar. 

Webrazzi.com’un kurucusu Arda Kutsal, gazeteci Cengiz Semercioğlu ve Prof. Dr. Şule Özmen’in yönettiği panellerde sektörde başarmak için gerekli unsurlar, e-ticarete başlarken dikkat edilmesi gereken ana noktalar, daha iyi müşteri deneyimi yaratmanın yolları, globalde ve Türkiye’de yenilik ve sektörün geleceği masaya yatırıldı. 

Etkinlikte aynı zamanda Türk e ticaret sektöründe sosyal ağların yeri ve mobil entegrasyon gibi yeniliklerin etkisi ile öngörülen dönüşüm tartışıldı. Bunun yanı sıra sektöre girmek isteyen girişimciler için özellikle kurulum aşamasında göz önünde bulundurulması gereken en önemli unsurlar olarak ortaya çıkan “müşteri memnuniyeti” ve “ödeme güvenliği” de etkinlik boyunca üzerinde durulan konular arasındaydı. 

E Ticaret Sektörü için 2014 Hedefi: 10 Milyar Lira
Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Orhun “ETİD olarak misyonlarımız arasında, hâlihazırda internette faaliyet gösteren firmaların büyümesine ve faaliyetlerinin devam etmesine yönelik çalışmalar bulunmaktadır. Bunun yanı sıra sektöre yeni girecek firmalara da yol gösterme önemli işlevlerimizdendir. 2011 Comscore raporuna göre 23 milyona yaklaşan Internet kullanıcı sayısı, 6 milyonu aşkın aktif Internet bankacılığı kullanıcısı olmasına rağmen internetten alışveriş yapan kesim bunun çok uzağındadır. Derneğimiz, elektronik ticaret müşterilerinin sayısının önce aktif Internet bankacılık kullanıcılarını yakalaması ve onu geçmesi yönünde çalışmalar yapmaktadır.“ dedi. ETID’in yeni kampanyası “ Buy Online” hakkında konuşan Orhun “ Daha çok kullanıcının e ticarete katılması için 2011 yılının 3. Çeyreğinde ‘Buy Online’ kampanyamızı duyuracağız. Sektörün tüm bileşenlerinin katıldığı ve tüm kanallardan iletişim desteği almayı planladığımız bu kampanya ile e ticarette daha büyük kitlelere erişmeyi umuyoruz. Bunu planlarken sektörün tüm bileşenlerinin katılımını istiyoruz. Sadece e-ticaret firmaları değil, nakliye firmaları, bankalar, ajanslar, medya sahiplerinin, bu kampanyanın içinde olmasını istiyoruz. Bu, ağırlıklı olarak bir bilgilendirme kampanyası olacak. Sektör olarak sıkıntımız, `akla gelmek`te. Herkes internetten alışverişi bir şekilde biliyor ama bir şey alacakken, `ben bunu internetten alayım` demiyor. İnternet üzerinden alışverişi daha çok hayatımıza sokmak istiyoruz. Alışveriş yapan kesimin frekansı da düşük. Bir kez alışveriş yapıyor, ikinci alışverişini yapan bile bir ay sonra yapıyor. Bu kampanya ile frekansı artırmaya yönelik ve internetten alışverişin avantajlarını ön plana çıkartacak bir kampanya olacak.`` ” dedi.


E Ticarette Yeni Eğilimler: Mobil, Yerel, Sosyal ve Dijital
PayPal’ın Türkiye Ülke Direktörü Kıvanç Onan konuşmasında sektörün y akın gelecekte tanıklık edeceği 4 yeni eğilime değindi: mobil, yerel, sosyal ve dijital. Onan ayrıca E ticaret girişimcilerinin sitelerini yeni kurarken bu eğilimlerin kendilerine olan etkilerini incelemeden yola çıkmamaları gerektiğine inandıklarını belirtti. PayPal olarak dün gerçekleşen etkinliğin sponsoru olmaktan çok mutlu olduklarını belirten Onan “Türkiye tahmini 28 milyonu bulan ve her gün daha da artan internet kullanıcı sayısı ile çok büyük ve dikkat çekici bir Pazar. 2011 yılında ise Türkiye’de e-ticaret’in %60 büyümesi bekleniyor. Bu da PayPal’ın hem e ticaret şirketleri hem de kullanıcılar için sunduğu ürün ve hizmetlerini genişletmesi için mükemmel bir zamanlama. Bugün Türkiye’de e ticaret pazarında çok iyi ve dikkate değer oyuncular var. Bir kısmı şimdiden uluslararası şirketlerle işbirliği yapı ki bu Türkiye için büyük gurur kaynağı. Bugün burada tüm sektör liderlerinin ve oyuncularının bir araya geldiği ve tecrübelerini paylaştığı böyle bir etkinliği desteklemekten dolayı son derece mutluyuz. İnanıyoruz ki hem şirketlere hem de girişimcilere ihtiyaçları olan ürünleri sunarak Türkiye’deki sektörün büyümesine yardımcı olacağız ve Türkiye’deki e ticareti desteklemeye devam edeceğiz. “ dedi.

Bu haber 4301 kez okundu.