Mükemmel E-Ticaret çözümleri için mutlaka bizi arayınız

Destek Tel: 0.212 416 0 644 - 558 94 50 - 0.532 541 93 77
Alışveriş Sepetim

Sepetiniz Boş...

Üye Girişi
Email :
Şifre :
   
Üye Ol | Şifremi Unuttum
E-Ticaret Bilgi Portalı
E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri E-Ticaret İçin Gelişmiş SEO Önerileri
E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın. E-Ticaret Siteniz Google da birinci sırada yer alsın.
E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri E-Ticaret siteleri için SEO teknikleri
E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları E-Ticarette müşteriyi elde tutma yolları
E-Ticaret`te büyüme sürüyor E-Ticaret`te büyüme sürüyor
E-Ticaret Hızla Gelişiyor E-Ticaret Hızla Gelişiyor
E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları E-Ticaret sitelerine yeni müşteri kazanma yolları
E-ticaret girişimcilerine ipuçları E-ticaret girişimcilerine ipuçları
E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi E-ticaret te Dijital Cüzdan dönemi
E-Ticaret te yeni düzenleme E-Ticaret te yeni düzenleme
Yeniliklerden Haberdar Olun
Ad Soyad :
Email :
Şehir :
Güvenlik Kodu :
Kodunu Girin :
 
E-Ticaret Bilgi Portalı

Türk markaları artık internette yarışıyor. Ya Siz ?

27 Temmuz 2011 Çarşamba 11:09
Türk hazırgiyiminin devleri e-ticaret siteleriyle milyonlarca müşteriye göz koydu. Sanal âleme kayan İpekyol ve Boyner`den sonra Vakko, outlet çadırı satışlarını internete taşıyor

Geçen yıl perakendenin dünya devleri her ortamda internetten satışın önemine vurgu yaptılar. Dünya Perakende Kongresi`nde `Dijital devrim` ana gündem maddesi oldu. Marks & Spencer`ın (M&S) Başkanı Sir Stuard Rose, " İnternet satışı en büyük mağazamız oldu. Satışlarımızın yüzde 16`sı internetten gerçekleşiyor" derken, Google Kuzey ve Orta Avrupa Başkan Yardımcısı Philipp Schindler, "Perakende satışlarının yüzde 60`ı internet aktivitelerinden etkileniyor. ABD`de yetişkinlerin yüzde 30`u mağazalarda dolaşırken cep telefonundan fiyatları karşılaştırıyor" uyarısında bulunmuştu. Türkiye`nin perakende devleri de bu uyarıları dikkate almış olacak ki dünyadaki markaların yüzlerce strateji geliştirdiği internet satışını sadece kendi markaları değil farklı markaların da yer alacağı ticaret siteleri haline getiriyorlar.

SANAL TİCARET YAPACAK
İpekyol ve Boyner`in ardından şu sıralar bu alana yeni bir isim ekleniyor; Vakko. Yatırımcı Dinç Artman ile birlikte kurduğu e-ticaret sitesi daybuyday. com ile outlet çadırını sanal âleme taşımaya hazırlanan Vakko`nun Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko`nun bu işe çok inandığı belirtiliyor. Bugün ülkemizde 35 milyon internet kullanıcısı var. Türkiye bu sayı ile Avrupa`da 4`üncü sırada. 2010 yılı sonunda gerçekleşen e- ticaret hacmimiz ise 15 milyar lira . Ama büyük perakende firmalarının bu rakamı 2011`de ikiye katlaması işten bile değil.

Satışlar Ayaydın`ı uçurdu
Geçen yıl İpekyol Miroglio Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın günde 5 milyon adet ürün satan online alışveriş sitelerinden trendyol.com`a ortak oldu. Ayaydın "30 yıl çalışıp didindim, İpekyol`u 120 mağazaya ulaştırdım. Şimdi bir internet sitesiyle, 120 mağazada yaptığımla aynı satışı yapıyorum" diyor. Boyner ise, e-ticaret için kurduğu mağazalarında yer almayan markaların da satışını yapıp, bu kanaldan milyar dolarlık cirolar elde etmeyi hedefliyor .
 

Bu haber 4725 kez okundu.